اس ام اس های عاشقانه
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اس ام اس های عاشقانه
نوشته شده در شنبه 16 بهمن 1389
بازدید : 1066
نویسنده : pedram

یادم باشد و یادت نرود که همه ی ما برای یکبار ایستادن ، هزاران بار افتاده ایم !
 
___________________________________________________
 

 



چه قدر سخت است منتظر کسی باشی که هیچ وقت فکر آمدن نیست .
 
 

___________________________________________________
 


 


 


قشنگ ترین لحظات را کسی به تو میده که بتونه غمگین ترین لحظات را از تو بگیره .
 


 

___________________________________________________


 

عاشقی اولش خوبه آخرش سخته / نیست کنارم ، رفته خیلی وقته .

___________________________________________________
 


 

 


 


هر چه باشی نازنین ایام خارت می کنند / هر چه باشی سنگدل دنیا شکارت می کند / هر چه باشی با لب خندان میان دیگران / عاقبت دست طبیعت اشک بارت می کند .
 

 


___________________________________________________
آیین عشق بازی دنیا عوض شده است / یوسف و زلخا هم عوض شده است / سر همچنان به سجده فرو برده ام ولی / در عشق سال هاست که فتوا عوض شده است .
 


___________________________________________________


 


سراغ کلبه ی ما را کسی جز غم نمی گیرد ، خوشا روزی که غم هم گم کند ویرانه ی ما را .
 

 

___________________________________________________

 



گل زیبای محبتت در دلم پژمرده / ز من چیزی نمانده جز تنی آزرده / با خیالت می گذرانم زندگی را / اما چه فایده زندگی هم بی تو مرده .
 

___________________________________________________

 


 


درد حرف نیست نام دیگر من است ، من چگونه نام خویش را صدا کنم !
 

___________________________________________________


 

آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا ؟ / حالا که من افتاده ام از پا چرا ؟




:: موضوعات مرتبط: اس ام اس های زیبا , ,
:: برچسب‌ها: اس ام اس های عاشقانه ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
اهورا در تاریخ : 1389/12/21/6 - - گفته است :

سلام دوست گلم

وبلاگت خيلي خوبه

اميدوارم هميشه پيروز و سربلند باشي

اگر قابل ميدوني به منم سربزن مطالب بدي ندارم

من يه روش واسه کسب درآمد ابداع کردم،دوست داشتي بيا بلاگم بخون پشيمون نميشي
اگر مايل به تبادل لينک هستيد منو با اسم
.: درآمد مطمئن ،ببین بعد قضاوت کن ?::.
لينک کنيد و بهم بگيد تا منم شما رو لينک کنم
قربان شما

<-CommentGAvator->
مهدی در تاریخ : 1389/11/17/0 - - گفته است :
سلام عزیزم وب زیبایی داریی بهت تبریک میگم خوشحال میشم که به وبم سر بزنی
راستی اومدی نظر یادت نره!
اگه با تبادل لینک موافقی لینکم کن تا لینکت کنم
به امید دیدار



نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: